can´t count on you to love me, just count the days since you bin gone!

Gaaahh har börjat döda för låten i rubriken, good charlottes nya platta är ju guld värd!

det var ju ett tag sen jag skrev här sist så får väl ta och göra en liten snabbt uppdatering om dagarna som otroligt snabbt passerat mig.

måndag: Började skolan, både roligt och tråkigt såklart. Stressad redan första dagen, vet inte hur jag ska klara av denna termin utan att klia sönder hårbotten. Har ju psoriasis som utlöses av stress och nu har de börjat komma tillbaka. fml. Träning på kvällen och det var lite sorgligt att berätta att jag och Sofia numer bytt ifrån kära Duvbo Ik F94 till Duvbo Dam istället. Känns bra såklart också! Stort steg framåt och Sofia är ju med så det är lugnt :D

tisdag: skola sen DJURGÅRDEN-AIK i globen där vi smiskade äcklia gnaget med 4-1. Råttorna hade tyvärr ingenting att komma med :( tyst inburad klack och som inte hade någonting att hämta i matchen. HIhihihih vi är bäst i stan i både fotboll och hockey men det vet väl alla redan. Okej jag gillar att retas! :P

Onsdag: Skola och lunchade med Laura och Miranda på sushibufe medan vi planerade resan som vi ska på i framtiden. Väntade 40 min på bussen för att komma till träningen. fml.

Dagen: kort skoldag. Nu är det snart träning  och känner mig lite nervös inför fysen. Damerna springer ju tydligen 5 km- 1 mil varje torsdag. fml. (gillar att fml kommer med typ varje dag). Träningen slutar halv elva så sen blir det bara att åka hem och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0