2011- ny med- och motgångar

Storvreta ägde och Duvbo kom hem med ett lass silvermedaljer. Känns bra, riktigt bra! Om vi tänker outside the bbox hann vi med mycket annat än innebandy. Tack för tre fina och roliga dagar!

jag kom hem den 29 och dagen efter var det bara förberedelser för nyår som stod på schemat och detta planerades med Ellinor. Vi hade större mål men festerna var lika odugliga allihopp som det na året firades tillslut med fina tjejer hemma hos mig! Känns som en bra början på året. 2011 ska bli mitt år, tro mig det ska bli mitt!

Jag har tänkt på det här med att kastas rätt in i ett nytt år. Ett nytt år med både med- och motgångar. Jag har kommit i kontakt med påståendet att 2011 bara är en siffra men är inte den "nya starten" det vi gör den till? För mig är denna sifferföljd en början på en förändring som ska ske inne hos mig. Det är inte vad ödet kommer ge mig eller i vilken sistuation Gud kommer sätta mig i. Min början är personlig och 2011 kommer bli det år jag vill leva, för jag ska göra och vara precis den jag vill vara. Jag är stark, riktigt stark och jag vet att jag kommer göra allt för att försöka göra detta år till det hittills bästa någonsin. Om ni vill följa med på resan eller inte är ert beslut men jag beger mig frammåt. Jag siktar mot stjärnorna, även om trädtopparna är det ända jag når. Jag i alla fall nått högre än där jag befann mig igår.

gammal bild!


Kommentarer
Postat av: sofia

partyyyyyyyy

2011-01-02 @ 00:16:32
URL: http://implode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0