you act like you never been a part of my life

Yooo!

helgen har varit awesome. Inte många timmars sömn här inte men vem behöver det?? i fredags vart det utgång kände seriöst inte igen mig själv... två killar terrorbombar min mobil med sms och telefonsamtal. vafan kan jag ha gjort? :O nejdå inte så farligt. kóm hem någon gång vid tre skulle jag tro.

i lördags åkte jag först på konstutställning för att träffa märta hahah. sjukt länge sedan. Då var vi typ 8 bussstationer från slussen eller nått. sen drog jag och lovisa till farsta centrum och gick runt lite, därefter drog vi hem till mig och åt samt packade. Vid 7 började vi dra oss mot stocksund och eftersom hon fyller 18 imorgon skulle vi egentligen dragit ut men vi orkade verkligen inte. Istället blev det en myskväll med henne brorsa som faktiskt är 94 och ja kvällen slutade med att lovisa däckade vid 3 på golvet utan täcke eller kudde eller någonting för att jag och karl hade okuperat sängen. vi kunde inte sova så vi låg och snackade till typ halv 6 eller nått och sen somnade vi i sängen. vaknar sedan av att karl hoppar runt och lovisa undrar varför vi flyttat ner henne på golvet hahaha xD ajja ni förstår ändå inte. Sen solade vi och därefter drog vi till mörby centrum och fikade.

När jag kom hem drig jag ut på promenad med Harun och Sonia. Nu har jag precis ätit glass och känner mig fet efter att ha ätit på donken 4 dagar i rad -.- hur fan ska min balklänning passa??????


jajaj ni får bilder från lördagen sen, bilderna nedan är från i fredags då vi gjorde ordning oss hos michelle..


puss




*alkolholfritt självklart ;)*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0