:O

mohahha, tror ni jag kommer klara av att blogga i en vecka, alltså ´minst skriva ett inlägg varje dag? Jag tror inte men jag ska försöka!

Idag har jag sovit och tagit igen lite sömn. Har ju bara sovit 10 timmar på typ 4 nätter. Jag vet inte varför. Jag är så jävla stressad säkert det som påverkar mina sömnproblem.

jaja, nu ska jag duscha, raka benen ... och använda ansiktsmasken som inte har kommit till användning än. Fan jag känner mig typ som dessie eller nån. (så jag känner mig som en människa igen) hahazhahahahaahhahahahaha


jaja, vet inte vad mitt problem är.
Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Dejana

Sv: TAAACK LINDA! :)

2010-05-27 @ 22:55:45
URL: http://deki.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0