konserten gick super :D

yaay, konserten gick mycket bra. fan vad kul det va! Vi i "the pedo bears" spelade "everybreath you take"..

jajajaja sen var jag på handledarutbildning i tre fucking timmar!! :O :O :O sen tänkte jag dra till vårmarknanden i sumpan och träffa några men jag orkade verkligen inte ¨så jag drog hem och snackade i telefon istället totalt i typ 4,5 timme men nadja, lovisa, märta och sonia fick vara med på ett litet hörn jag vet att ni slutat bry er för länge sen men ändå. min blogg är min dagbok så gå och häng er själva.... okej, linda ska bli på bättre humör hon fick ju världens flippanfall idag xD "yaaaaayyy".

nu sitter jag är och kanske borde gå och lägga mig men orkar inte ta mig upp för slottstornets marmortrappor. (önsketänkande). Vet inte vad min diagnos kommer bli/är så ska avrunda innan ni blir smittade.

Ha det sämst!




Jag vet jag är såååå jävla het.... så här ser jag ut nu eller för typ 4 timmar sen (intressenklubben lyssnar lovar)

observera min underbart vackra tröja :D :D :D

okej hejdååååå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0