I fall and I won´t stop until I am smashed against the ground.

Fredag idag, äntligen! Slutade ju kvart över ett som vanligt och drog direkt hem och somnade faktiskt ett tag. Nu håller jag på att välja ut kläder inför kvällen och sedan bär det av till Michelle och efter det vidare. Imorgon kommer jag nog inte hinna blogga. Då ska jag nämligen först på en utställning någonstans och träffa Märta! Gosh, saknar henne. det var alldeles för länge sedan! Sen ska jag och Lovisa träffa några i Farsta och efter det drar vi hem till henne och eftersom hon fyller 18 om några dagar ska vi fira henne lite och sen drar vi ut igen ;) tänk att min lilla tjej fyller 18 snart :D

pöööss

 

mohahah. jag just nu. ser ut som en groda men ska fixa det snart. adiooosss


Kommentarer
Postat av: Natha

Va söööööt du är på bilden! :D och självklart i verkligheten också snygging! <3 pöössss

2010-05-28 @ 15:45:25
URL: http://Nathanoj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0