What´s up dogs? Tejbz here. To the face, to the face.

Som rubriken lyder ovan har jag inte mycket till liv. Den senaste halvtimmen har jag legat och kollat på hans filmer på youtube när han ständigt får en massa nuke och skit som jag ju aldrig lyckas få :( JAG SUGER!

I alla fall i Lördags tog jag det mest lugnt på morgonen, sonia och jag vaknade ganska sent. Vid halv fyra drog jag in till centrala Sundbyberg och fikade med Michelle. Vi hade en hel del att prata om så det var mysigt. Sen idag har jag haft två innebandymatcher. Jag klarade mig fint fint om man relaterar till min skadade fot. Kände faktiskt ingenting men gud vilken kondis man fått då :@. Jaja, den får jag nog snart tillbaka. Iaf första matchen spelade vi lika mot Täby. De kvitterade när endast 2 min återstod. Vår maximala otur. Nästa match ska vi inte prata om. Det blev en relativt stor förlust mot Bele. "SUCK"

Jaha, imorgon är det skola igen. Jätte kul verkligen!

Om mindre än 2 veckor drar jag och Linnea till Barcelona :D
Jag har ju varit där förut och kollat fotbollsmatch och självklart ska vi göra det i år igen BARCELONA FC <3

Kommentarer
Postat av: soniii

YEAH TEJBZ! :D

2010-03-21 @ 22:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0