Vila i frid!

I morse upptäckte jag att min hamster dött. Asså jag bryr mig inte hur töntig ni tycker att jag är men han betydde verkligen mycket för mig. Han var den vän som verkligen alltid kunde lyssna på allt jag hade att säga. Nu är den tiden förbi. Nils Herman var så vacker. Sobelfärgad hane med mycket stora och runda ögon. Han blev ca 1 år och 7 månader.

Det är jobbigt, orkar inte skriva mer nu.

vet, det är många som påpekat hur töntigt det låter med en förlorad hamster men det är personer som inte vet hur det känns att älska någon. Hamster eller hund? Det spelar ingen roll. Kärleken gör det.

Jag älskar dig, rip <3

NILS HERMAN

 tro mig, ni kommer få se fler bilder i framtiden.

Kommentarer
Postat av: michelle

rip<33333

2010-03-24 @ 16:19:21
URL: http://mizelle.blogg.se/
Postat av: sonia

vila i frid, bland dina syskon!<333

2010-03-24 @ 17:09:48
URL: http://akvarellcell.blogg.se/
Postat av: taxeen

Rest In Peace :C <3

2010-03-24 @ 23:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0