var inte mig själv igår

torsdagsnatten spenderades med sonia framför cod och på träningscykeln. Seriöst vad kul man kan ha med en sådan haha, sonias och mina absolut normala humor. I fredags följde jag först med sonia för att ta spruta sen åkte jag hem och somnade. Sen drog jag till sonia och taxen och den såkallade filmkvällen. Vet inte vad som hände där. Var trött och tråkig. Hatar mig själv -.- Tur att de finns personer jag kan prata med som tar det seriöst i alla fall, ni vet vilka jag skrev sms till. Idag vaknade jag upp och pallade mig in till solna för att möta någon en snabbis och byta lite grejer sen gick jag till Linnea och vi lagade jättegod pastasallad som vi åt med aptit. Innan michelle skulle plocka upp hos för avfärd mot liljeholmen där vi skulle ha match kollade vi på tv fast jag somnade. Sov typ bara en timme natten innan -.- folk snarkade lite för högt hahaha.

Imorgon ska jag möta upp Lovisa och senare även Kevin och André. Lovisa har ju typ en hel del att snacka om och de andra blir mycket trevligt. Ska först äta lunch i solna c sen kolla på match i tallbacka skolan och därefter dra vidare till stan. Får se hur långt vår plan räcker haha men ha det bäst.

VARNING: reta inte upp mig. tro mig ni kommer få ångra er.

dagens citat: Bry er om er själva, ni har inte energi att lägga ner kraften på andra.
                    Ni förstör inte bara för personen utan för er själva också.


 
stördo bild på mig och Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0