tidsfördriv

sak tagen av bästa Märta <3

1. Det första du tvättar i duschen? bröstkorgen
2. Gillar du kaffe? nej fan
3. Hur mår du just nu? helt okej, allt kan bli bättre.
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? vill inte tänka påt
5. Berätta om din senaste dröm? hahah ska nog inte ta den här ;)
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna? sushi förstås
7. Vad vill du ha just nu? någon
8. Har du räknat till 1000 någon gång? ja jag var geek när jag var mindre!!!
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? suger annars är det för kallt.
10. Använder du smileys? ibland, ganska ofta
11. Har du träffat någon kändis? det är klart
12. Gillar du keso?nej
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? in my head - jason derulo
14. Vilka länder har du besökt? Grekland x4, Spainen x4, Domikanska republiken, usa, finland, danmark, nogre, england, thailand, italien x2, Marocko, Kroatien x2, bosnien, turkiet x2, Schweiz, frankrike, Estland, Lettland, Litauen, Tyskland x2, Polen kommer säkert på något mer sen. Har rest ganska mycket.
15. Är dina föräldrar stränga? beror på vad de gäller
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? ah eller vill men tror inte jag vågar
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? är i bastun så aggregatet(avstängd)
18. Brukar du hyra film? nja, ibland
19. Var kommer du vara på lördag? i bilen på väg hem från fjällen
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Nej
22. Vad åt du till lunch? grillad panini
23. Har du lockigt hår? Lite vågigt
24. När grät du senast? när jag slet av senan i foten tror jag, skratta inte, DET GJORDE ONT!!!
25. Har du gått in i en vägg någon gång? för många gånger
26. Favoritårstid? Sommar
27. Vem höll du senast i handen? någon liten kille som trillat i backen
28. Sover du med TVn på? nej
29. Tycker du att du är gammal? nej
30. Är du mörkrädd? kanske lite :(
31. Gillar du ditt liv just nu? orättvist, men visst har mina underbara vänner som alltid finns!<3
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? brukar föredra bubbelpoolen
33. Har du bra syn? inte perfekt
34. Var är dina föräldrar just nu? tittar på sportnytt i vardagsrummet här i hamra. 
35. Vad har du på dig just nu? underkläder, randig tröja och långkalsonger haha
37. Hatar du mer än 3 personer? haha.. nej hata är ett starkt ord men en kan jag absolut säga!
38. Använder du sushipinnar? jag försöker, provar i början varje gång, pinnarna är inte mina bästa vänner och vi slutar osams och jag blir vän med besticken istället.
40. Äger du ett vapen? Många men inga laddade :(
41. Vad var det senaste du köpte? bh, trosor, hårband
42. Gillar du ditt hår? nja
42. Gillar du dig själv? min personlighet allafall
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? ja älskar dom lika mkt!
44. Hur ofta använder du MSN? inte ofta


Jag har det ganska bra här uppe i funäsdalen. Skidor varje dag, 20 minusgrader. Inte skönt! Skidorna går bra. Känner ingeting i foten. Är överlycklig. Snart blir det bandy igen :)


ÅKER SOM EN GUD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0