'

Vi förlorade matchen mot Täby, vi spelade inte bra alls. Synd, det var sista matchen innan FALUN! Men jag längtar dit!

Efter matchen skulle jag och sonia fika med kevin men ah han sover ju självklart och när han vaknar orkar inte vi dra in och möta honom. Han har lovat att bjuda på fika nästa gång :D haha. Jag och Ellinor drog istället till Sonia där vi bakade rulltårta och satt i en garderob. (vi gjorde faktiskt det!) vi pratade och hade det allmänt mys. Hahah Linda gillar och bråka (du är den enda som förstår vad jag menar haha). men det löste sig sen.

Nu ska jag nog försöka läsa lite i spanska boken, har prov på min födelsedag på tisdag -.-

puss på er

 osammanhängande bild men min syster har gett mig en grå tjocktröja yaaay :D


Kommentarer
Postat av: Olivia

NEj vad ledsen jag blir :( Ni ska till falun men inte vi! Åhh hade varit så kul ifall vi skulle mötas eller så <3

2010-03-30 @ 16:36:34
URL: http://jeansmedhali.blogg.se/
Postat av: RAKARNS JÄRN SPIKAR

najs

2010-05-23 @ 21:23:57
URL: http://kuk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0