:)

Dagen började med att Lovisa kom hem till mig. Vi snackade om en hel del faktiskt. Sen drog vi till solna centrum och år sushi såklart. Vi mötte även upp Kevin och André och vi begav oss till tallbacka för att se mitt lag förlora mot älta :( jag fick inte sitta med dom utan var tvungen att sitta i sekretariatet och föra matchprotokoll. Gjorde bara hälten rätt och var tvungen att skriva mitt nummer men vad ingen vet är att jag böt ut sista siffran :) hehe. Sen skulle vi tillbaka till solna centrum och påvägen hittade andré en pulka och kevin en vägskylt :O?? och vi eller som åkte pulka vid skytteholm. Självmord... sen mötte vi upp sonia en snabbis och sen drog vi hem.

lovisa: HAN DREV

puss på er


kul man kan ha...

Kommentarer
Postat av: amanda

DIF!!!! :D <3

2010-03-17 @ 17:05:19
URL: http://thelifebyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0