skräckfilmer ska man inte se på!!

Gårdagen började med öppet hus på thorildsplan. Det passade inte mig alls. Sen mötte jag upp sonia, Michelle och två pojkar och fikade på Avenyn. Det var mysigt. Därefter sov jag hos Sonia och vi såg Gost Ship, den var inte så jätte läskigt men precis när den var slut ringde min mobil och någon bara andades i den!!! Jag hade också precis berättat för Sonia om skräckfilmen "When a stranger calls" och döööö.. Dolt nummer typiskt annars hade jag dödat jäveln som skrämde upp oss så in i helvete! Vi bestämde oss för att lägga oss ganska tidigt och gå upp relativt tidigt på morgonen men klockan 4 ringde någon sak och ville snacka! Dolt nummer här också.. Dööö. Denne ringde typ 3 gånger och jag var trött så jag typ skrek och var sjukt otrevlig men hallå? jag sa till honom att dra åt helvete och inte ringa mer, det var väl allt ifrån fel?

Gahh..

Nu sitter jag här i mitt nystädade rum och njuter för imorgon kommer jag inte kunna se golvet igen. "snyft"

 Inte igår men jag och Sonia iallfall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0