Öppet hus

Tja,

Jag har precis kommit hem från ett öppet hus på Rudbeck i Sollentuna. Det verkar bra och det kommer definitivt bli något utav mina alla val :) jag var där med Linnea. Nu sitter jag här hemma och väntar på Lovisa, hon kommer inte förns ikväll typ men saknar henne. Det har hänt så otroligt mycket och jag känner att jag verkligen måste erbjuda mycket till henne. Kommer ställa upp för henne till vilket pris som helst för jag vet att hon kommer göra det nästa gång när det är min tur att må dåligt.

Hon ska iallafall sova här och det kommer bli tjockt med mys, vi kanske även på söndagen ska ta oss till den plats Lucas Wååk blev överkörd på. Hon ville inte ta sig dit ensam men kände verkligen att hon behövde.

jaja ska sluta babbla på om hemska saker nu och önska alla andra en fantastisk lördagskväll :)

Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0