huvudvärk, trött och ont i magen!

Ja ni, det är så min dag har varit. Blä fy vad jag hatar att gå i skolan men samtidigt älskar jag allt jag får ut av den. jag var typ sjukt koncentrerad på alla lektioner innan lunch "stolt" men efter föll jag in i min vanliga trans. Varför måste jag alltid börja prata, mitt nyårslöfte var att hålla käft under lektioner.. Hittils har jag väl lyckats mde 50/50. Jaja.. nu hade jag tänkt att plugga, det är redan så sjukt mycket att göra och senare ikväll är det träning, innebandy förstås.

Kyss

 England, det laddas inför match mot de franska pojjkarna.

Kommentarer
Postat av: sonia

Goschhhhh lindaaaaa, skaffa en design!!! ^^

2010-01-18 @ 15:48:46
URL: http://akvarellcell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0