älskas

idag har jag varit i skolan och det sög som vanligt.. orkade inte lyssna så fattade ingenting! :/ jävlar linda det är sista terminen nu och jag borde satsa för att höja mej till 300 poäng -.- blä det var mitt mål iallafall.

 jaja sen på vägen handlade jag lite mjölk och sånt till min farmor och drog upp till henne i hallonbergen :) hon har trillar i trappan och slagit sig i isen så hon kunde inte ens gå och handla själv. Stackaren! inte nog med det så har hon en infektion typ i armen och feber som hon inte ville erkänna. men jag ringde pappa som kom dit och tittade på henne och bestämde nästan direkt att hon skulle in på sjukhus. Jag menar han är läkare så han vet vad han ska göra.. Vi trodde att hon skulle få komma hem när det tagit sönder bölden, gett henne medicin och röntgat arm och hals men nej.. hon får ligga över eftersom de inte riktigt vet om det är en infektion eller nått annat.

Blä tycker sjukt synd om henne.. Hon blev lite sur på pappa för hon ville verkligen inte till sjukhuset. sen tror jag att hon blev lite irriterad på mig med eftersom jag lät honom föra henne dit. jag försökte säga till henne att tänk vad skönt det kommer bli när du kommer hem sen och inte har ont och behöver lida men då svara hon typ inte.. det enda hon sa var du tar med väl med mig hem sen ikväll? Gud nåde dej om du inte tar mig hem ikväll :/ men så blev det ju tyvärr inte. Vill bara säga att jag älskar min farmor och hon kommer alltid vara min förebild!

Puss på dej!

 
nu har jag precis kört innebandyträning!
Hörs imorgon


Kommentarer
Postat av: michelle

gullunge! hälsa din farmor krya på sig!<3

2010-02-02 @ 15:48:08
URL: http://mitzelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0