you never realize how much you like someone until you watch them like someone else

Även fast jag inte har haft så mycket att göra idag har det ändå blivit en ganska hetsig dag. Dagen började med att väckarklockan ringde vid fyra men det tog dock 30 min innan jag lyckades stiga upp ur min varma säng. Jag kände mig så sjukt dålig att jag inte skrivit engelska talet tidigare men jag har verkligen inte haft tid. Jag hinner inte träffa vänner längre. Plugget och träningarna tar upp all min fritid och det förstnämnda känns inte bra. Jaja, i alla fall sen kom jag till skolan vid halv elva och var jäkligt nervös för engelska talet. Det gick väl dock ganska bra trots att mitt tal sög hehe, men jag var inte helt klar i huvudet i morse om man säger så. Efter engelskan drog jag hem direkt eftersom jag verkligen kände att jag måste plugga. Har inte på långa vägar gjort alla sidor i matteboken men det kommer jag inte hinna göra heller men tänkte köra igenom det viktigaste. Det blev lite kemiplugg också för att stärka mitt härliga G och även en del idrott. Nu sitter jag i sängen och surar över att jag var tvungen att ställa in träningen idag också, usch det är hjärtskärande. Mamma och pappa har till och med smugit in en kommentar lite då och då om det inte vore bäst att jag drog ner på träningarna och satte plugget i första hand men det kan de fetglömma, fast det vore ju kanske smart? Men smart kan jag vara sen. Asså grejen är att jag tror inte ni förstår hur sjukt jävla roligt innebandy är och hur sjukt jävla värt det är att jag har det som ett så pass stort fritidsintresse som det verkligen är och just nu går det så bra! Jag vill upp i landslaget, det är bara det jag vill. Även fast jag vet att det troligen inte kommer hända eftersom jag slösade bort 7 år i Sunbybergs idrottsklubb som inte gav mig så mycket. Men för mig är det en merit att få spela från start varje match i dam div.2 och snart kanske kvalet kommer till ettan.

Jag känner att det här var en fet jävla text som ingen kommer orka sig igenom men det är roligt att se tillbaka i framtiden hur jag verkligen kände, hehe. Ni bara kbryy typ men jaja.

 

Hoppas ni hade en fantastisk eftermiddag iaf, till skillnad från mig.

Kyss,

Innebandy bild, fin verkligen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0