när luften plötsligt rann ur mig.

kom till skolan för en lektion typ men var tvungen att sitta kvar för att vänta på mina rätt så onödiga ämnessamtal. jaja, fick reda på var jag låg i alla fall. Men under tiden hade jag lite skojsigt med Miranda, fanny, samy och adam hehe, skumt men jag tror att jag och Miranda gifte oss :S Whatever.

Sen bar det av mot Solna centrum för att möta upp Emelie en snabbis och sen var det dags för träning i 3 timmar. Vi hade även en möte innan där vi snackade om framtida säsong eftersom vi troligtvis kommer nå kvalserien för att kvala oss uppåt till ettan, dessvärre var det många som inte ville det -.- kan inte ta det mer här.

Nu sitter jag här iaf och har konstaterat att aik tagit sig vidare till semifinalerna och det känns ju inte riktigt bra men som jag skrev efter alla jävla bråk på facebook.

ETT LAG ÄR KÄRLEK, INTE NÅGOT JÄVLA IDEOLOGI ATT LEVA EFTER!

Drömmer mig bort till ifjol så fina bästa djurgården faktiskt stod där i sm- final inte långt från guldet.! så jävla vackert alltihopp, blir nästan tårögd. Det är läskigt egentligen hur mycket man verkligen kan älska ett lag, det pirrar i magen, tror nästan jag är kär. Åh herregud Linda, lag som kille, kille som lag. Inte så stor skillnad faktistk!




hehe miranda x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0